♔G O O D B Y E, P R E C I O U S L I F E

"My Dreams And Tomorrow Are Collapsing"

Previous Entry Share Next Entry
I'm leaving LJ forever
Group Trio
sillykeronian
Hey, all.

It's been almost 10 months since I put my last post on here and commented/replied to someone here, too.

So, I think since this is my.......third? fourth? fifth?........time randomly leaving and not doing anything, it's time I finally leave for good. I doubt I have a friend's list anymore (when did I? lol) and people on my friend's list who I truuuuuuuly cared about have been leaving, have been inactive for months or a year and even some deleting their blogs. The one I most cared about left her blog blank with a message that if you wanted to contact her still you could go there. But, didn't say anything about where it is. So, yeah.

Tumblr seems to be the way to go, and, I agree, it's a lot better then here now. I honestly think that it's just like here but funner.

Anyways, some of my stuff here (pictures for the mood theme mostly) is also getting "exceeded bandwidth" messages and such. It's a mess here. So, I'm dropping it.

My job is going well, so, that's good. Finally going to be starting to get paid hourly soon after 8 months being an Intern at the company most likely. And, I'm going to be saving up for a car after my first paycheck and finally get my driver's license. I'll go back to college either Fall or Winter/Spring semester - I guess I'll just be doing general ed stuff until I think of what I really want to do since I've come to an impasse since my absence here. Or, work might offer me full time and I'll take their offer. Ummmm, after I finish community college and/or getting full time at work I might finally move out of my parent's house for good. Either by going to university or having a full time job and being a roommate with two of my best friends. After that, get a career and gear up for the rest of my life.

And, that's what I'm going to be basically doing for the rest of my life, in case you wanted to know.

So, yeah. Thanks LJ, you helped me vent for a very long time but now it's time I let Tumblr do that and have fun at the same time. And, for my friend's list, thanks for being there once in a blue moon. I hardly talked to any of you, but, I want to say thanks to and for the people that I really did talk to for a very long time.

You can find me on Tumblr HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERE. I mean, if you want to keep in touch with me that is.

And, well, goodbye all. It's been fun <3

  • 1
Awww, it's a shame :(
I only talked to you like couple of time and I wanna talk more ;A;
Anyway, I wish you all the best in your life ^^

Oh, and followed you on tumblr; I'm @yutroll there~

Well, I don't know, no one tried to contact me so I though everyone didn't care about me anymore ;A;


Eeekk, noooo! I didn't talk to you because there was no entry and I thought you must be busy with your life :(

Erm, besides tumblr, how about twitter? I want to talk with you more, esply anime stuff :/

So, I was thinking of getting this back up and running??? Should I???

And, here's my twitter: https://twitter.com/sillyker0nian

omg yes yes yes :D please do. asdfghjkl;
though I'm more into tumblr and twitter lately. I do stalking for lj :P

btw, I just followed you @karokuu

Oh, I should??? Okay! I'll try to get on here more and post more 。゚(゚ノД`゚)゚。

Ah, yeah, I'm kind of - not much on all three. I'm trying to get on more, however, it's been hard to since I've gotten so busy nowadays....

Thanks! I should have added you back, too ♥

That would be awesome :)
it's your lj so it's up to you, really hehe.

it's okay, we're in the same boat. I'm pretty much busy but since my studies required me to go on the internet, I kinda accidentally have time for those three lol

no problem yo!

Also, added a comment to your intro post. Fyi~ ( ´ ▽ ` )ノ

  • 1
?

Log in